سازمان صادرکننده گواهینامه های استاندارد بین المللی
برگزار کننده دوره های آموزشی با اعتبار بین المللی

دوره سرممیزی سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001:2015 (EMS)

خلاصه

 آموزش کامل و عملیاتی استاندارد ISO 9001:2015 توسط بهترین مدرسان بین‌المللی با اعتبار CQI-IRCA و صدور گواهینامه با آدرس انگلستان. پس از اتمام این دوره میتوانید مستقیما به عنوان سرممیز یا مدرس، در زمینه مدیریت کیفیت، در ایران و سایر کشورها وارد بازار کار شوید.

اولین دوره سرممیزی برگزار شده در ایران توسط شرکت دانش انطباق سیستم D.A.S در سال (2004) با تدریس آقای Stan wright از انگلستان و آقای دکتر علی جلالی از ایران.
توضیحات

این دوره در زمینه استاندارد سیستم مدیریت محیط زیست، توسط مدرسان بین‌المللی با سابقه تدریس در ایران، انگلستان، نروژ، ایتالیا، یونان، امارات، چین، دانمارک و… برگزار می گردد.
این دوره برای علاقه‌مندان به کار در زمینه HSE، محیط زیست، انرژی، ممیزی، تدریس، استانداردهای مدیریتی، اداره استاندارد، اداره محیط زیست، اداره غذا و دارو، صنایع خدماتی و تولیدی و… مناسب می باشد.

– شما با شرکت در این دوره میتوانید دانش، شایستگی، مهارت‌ها و رزومه‌ی خود را تقویت فرمایید.
– لازم به ذکر است که شما میتوانید در صورت دریافت سه مدرک سرممیزی، آن را به عنوان یک مدرک  دانشگاهی در گرایش مدیریت کیفیت، صادر شده از اروپا در نظر بگیرید و معادل‌سازی نمایید.
– هزینه برگزاری این دوره در کشورهای اروپایی بین 2000 تا 3000 یورو میباشد. اما ما در شرکت دانش انطباق سیستم D.A.S در ایران با هزینه خیلی کمتر، این دوره را به صورت حضوری و آنلاین برای علاقه‌مندان برگزار میکنیم.
– لازم به ذکر است که گواهینامه این دوره، توسط IQMS انگلستان و تنها با آدرس انگلستان، برای شرکت‌کنندگان با اعتبار CQI-IRCA صادر میگردد.
– شیوه آموزش این دوره به صورت Accelerated learning میباشد و در طی دوره شما آموزه‌های مربوط به استاندارد را به صورت وورکشاپ و انتقالی از تجارب حقیقی مدرسان با بیش از 30 سال تجربه، دریافت مینمایید.

برخی سرفصل ها

مباحث کلی

بند های استاندارد 14001 – شیوه ممیزی شخص ثالث و رفتار حرفه ای ممیزی – شیوه پایه گذاری سیستم مدیریت زیست محیطی- شیوه های عملی و نکات تجربی.


برخی سرفصل‌های جزئی

جنبه های زیست محیطی- پیامد های زیست محیطی- قوانین محیط زیست- پیشگیری از آلودگی- چرخه عمر- انطباق و عدم انطباق- اقدامات اصلاحی– آمادگی و واکنش در وضعیت اضطراری.

 

مدرسان این دوره
آقای دکتر علی جلالی، ممیز برتر جهانی انتخاب شده توسط IRCA در سال 2013. با بیش از 30 سال سابقه کار در زمینه استانداردها و 20 سال سابقه تدریس دوره‌های سرممیزی در سطح بین‌المللی.
آقای دکتر رحمت علی سعادتی، دارای مدرک DBA در گرایش مدیریت کیفیت، با بیش از 27 سال سابقه کار در صنایع مختلف تولیدی و خدماتی در سمت مدیریت سیستم‌ها و تضمین کیفیت. بیش از 15 سال سابقه تدریس دوره‌های سرممیزی در شرکت دانش انطباق سیستم D.A.S.
مزایا و اعتبارات دوره های سرممیزی آکادمی D.A.S
اعتبار در سطح جهانی

گواهینامه‌ی اتمام دوره های سرممیزی آکادمی D.A.S، اعتبار خود را از سازمان CQI-IRCA معتبر ترین نهاد آموزشی استاندارد های بین‌المللی با سایت Quality.org دریافت میکند و گواهینامه ها تحت اعتبار IQMS و فقط با آدرس دفتر انگلستان صادر می گردد.

مدرکی معادل یک MBA

در صورت شرکت در سه دوره سرممیزی می توانید گواهینامه های خود را در ایران و خارج از ایران، در ارسال رزومه برای استخدام یا دانشگاه، معادل یک مدرک MBA در گرایش مدیریت کیفیت صادر شده از اروپا در نظر بگیرید.

رضایت مشتری

از افتخارات ما، رضایت 98 درصدی دانش‌پذیران آکادمی شرکت D.A.S از خدمات آموزشی، پشتیبانی، شروع همکاری پس از اتمام دوره های آموزشی با شرکت D.A.S و راهنمایی کارکنان ما برای مهاجرت و یا مشاوره شغلی می باشد .

مزید رقابتی در استخدام


دارا بودن دانش در زمینه استاندارد های بین‌المللی، و دریافت گواهینامه های معتبر بین‌المللی به همراه بهره گرفتن از آموزش های کاربردی و آموزش فوت و فن کوزه گری در آکادمی D.A.S، به شما کمک می کند تا در مصاحبه های کاری با دانش خود، مصاحبه کننده را غافلگیر و متقاعد سازید و تفاوت خود را با دیگر کاندید ها نشان دهید.

هزینه ی کمتر دوره ها در ایران

هزینه‌ی کمتر دوره ها در ایران

دوره های CQI-IRCA در اروپا با هزینه ای بین 2000-3000 یورو در حال برگزاری می باشد.
ما در آکادمی D.A.S با هزینه خیلی پایین تر، همان دوره را به زبان های فارسی و انگلیسی، در ایران و خارج از ایران (نروژ، دانمارک، ایتالیا، یونان، سوئیس و…) برگزار میکنیم و گواهیانامه دوره را فقط با آدرس دفتر انگلستان صادر می کنیم.

ارتقای دانش و صلاحیت شغلی

ارتقای دانش و صلاحیت شغلی

دوره های آموزشی آکادمی D.A.S از مدرسان مجرب با بیش از 20 سال سابقه فعالیت و تدریس در این زمینه و شیوه آموزشی Accelerated learning بهره می برد. در این شیوه با استفاده از ورکشاپ ها و مثال های واقعی، به اشتراک گذاری تجارب حقیقی مدرسان و آموزش های کاربردی، دانش و صلاحیت شغلی شما را ارتقا می دهیم.

اعتبارها
iqms learning

شرکت iqms واقع در انگلستان، جزو شرکای آموزشی مورد تایید CQI-IRCA با بیش از 20 سال سابقه آموزش و صدور گواهینامه در سطح بین‌المللی.

Chartered Quality Institute (CQI) & International Register of Certificated Auditors (IRCA)

معتبرترین و قدیمی ترین نهاد آموزشی استاندارد‌های مدیریتی در جهان با بیش از 100 سال سابقه آموزش.امکان ثبت در سایت Quality.org .

تجربه دانش پذیران
حوزه های فعالیت برخی از دانش پذیران آکادمی D.A.S در خارج از ایران
حوزه های فعالیت دانش پذیران آکادمی D.A.S در ایران

درخواست دوره تخصصی

برای درخواست دوره تخصصی روی دکمه کلیک کنید
دانلود